Merhaba arkadaslar. Bebegım 8 ay 26 gunluk. Alt dişlerini cıkarmıstı. Üstten 4 diş eti şişmiş ortadaki dişler hala şişken onların yanındaki sağdaki ve soldaki diş patladı. Oğlum iştahsızlastı. Polen alerjısı oldugu ıcın burnu tıkanıyor hırıltısı var. Bunun ıcın doktora gıttık hava veriyoruz fakat dün gece aglayarak uyandı aralıksız bır sure ağladı ve bunu gece ıkı defa yaptı. Zor sakinlestirdik. Kac gundur huzursuz ama dün gece koptu resmen. Sizce neden olmus olabılır. Diş cok sancı yapar mı? Ateş yok huzursuzluk var