Kızlar dolap uygulamasinda bi elbisem vardı. Saat 8 gibi bi teklif geldi elbiseye bende kabul ettim ama kadın sipariş vermedi. Bende vazgeçti sandım. Saat 10 gibi falan başka biri daha teklif yaptı onu da kabul ettim sipariş verdi satıldı. Bu sefer ilk teklif eden bana birsürü laf söyledi iste ben alacaktım teklifimi kabul ettin neden sattın falan bende vazgeçtin sandım dedim 2 saate yakın oldu çünkü teklif vereli. İşte kartımı kontrol ediyordum ben alacaktım demiş keske dedim haber verseydin beklerdim yani satmazdım. Ben nereden bileyim alacakmı almayacakmı sizce yaptığım yanlış mı ilk satışım