YusufEnfal geçmiş olsun, hamilelikte grip geçirmiştim ancak ilaç kullanmadım. Doktorum ıhlamur içebileceğim söylemişti. Bir de bol bol portakal, ballı limon, meyve falan tüketmiştim. Siz yine de doktorunuza sorun belki benim çok ağır olmadığı için bunlat yeterli gelmiştir.