2 yaş ve sonrası için artık kilo alımı neredeyse durur.vücut aldığı kaloriden kat be katını yakıyo bu yaş aralığında çünkü ciddi manada bitmeyen enerji yüklüler.bu sebeple kontrollerde de dr lar kilo alımı beklemez zaten o sebeple sadece boy uzar.bu arada takılmayın die söylüyorum iştahsızlıkta devam edecek 3 yaşa kadar 😬o yüzden sakin olum güzel anne sağlıklı olsunlarda fazla kilonun ne çocukta ne yetişkinde bi işe yaradığı görülmemiştir zaten😬