tugbademir Merve_35 benimkisi uyumuyor gün içinde pışpışla Allah pışpışla tam uyudu diyorum 15 dk sonra tak gözlerini açıp gerneşiyor sanırsın 3 saatlik uykudan uyanmış mutlu mutlu etrafına bakıyor 😪
tugbac Merve_35 bebeğimi akşam banyo yaptırıyorum. Akşam 8den sabah 6ya kadar sadece emmek için uyanıyor. 6dan sonra emzirsem de, gaz sıkıştırıyor 20 dakika filan uğraşıyorum, 1er saat uyuyor öğlen 12ye kadar. 12den sonra uyanık kalma süresi minimum 1 saat oluyor. Karnı doyduktan sonra hemen uyumak istiyor. Eğer oynarsam konuşursam uyanık kalma süresi artıyor ama emzirip yatırırsam uyuyor. Akşama kadar 2 uyku yapıyor 4 saat sürüyor. 7de de banyo vakti oluyor geceye hazırlıyorum.
gunbaharrrrr Merve_35 benimki akşam alarm gibi bi başlıyor ağlamaya nr yaparsak yapalım susmuyor böyle bebeği olan var mı ? Neler yapıyorsunuz ?
Ogretmen_anneeee tugbademir gerneşiyorsa gaza uyanıyordur benim ki de öyleydi canım aynı şeyi düşünürdüm
Merve_35 tugbac anladım canım teşekkürler benimki sabah 7 de uyanıyor gece 2 defa emiyor yatıyor.sabah da emdi yattı yine.normal mi acaba diye yazdım.uyanık kalmıyor öğlene kadar felan öğlen konusursam uyanıyor.aktivite yapıyoruz sonra tekrar uyuyor.çok uyusa bi dert uyumasa ayrı:) uyusa bi problem mi var diye düşünüyorum:)
tugbac Merve_35 benim bebeğim de ilk 2 hafta öyleydi sütüm yetmiyormuş meğer mama verince rahatladı çocuk.. @anayim_ben
tugbademir Merve_35 bende dün ondan şüphelendim ve sütümü ölçerek verem ortalama 140 ml filan verdim içti uykuya daldı tam dedim demek açmış tak 20 dk sonra yeniden uyandı
tugbademir anayim_ben hiç bilmiyorum araştırıyorum bakıyorum da gündüz uykusunun bebeğe bir faydası yok demiştir bir doktor önemli olan 9 dan sonra uyumasıymış ama uyumayınca da huzursuz oluyorlar
anayim_ben tugbac bende öyle düşünüp mama verdim durum aynı, gündüz en fazla yarım saat uyuyor, bir kaç haftadır böyle, önceleri en az 2saat civarında uyurdu, büyüdükçe uykuları azalacak tamam da, bu da çok az
Melek11111 Ogretmen_anneeee Ya benim uyurken besleyince asla gazını çıkaramıyorum sonra iyice içinde gaz birikiyor ve ağlıyor uyanıp sizlerin de öyle mi
Elin34 Melek11111 uyurken midesini üst tarafını elinle tut o zaman çıkar 😊ben öyle yapıyorum geceleri