Merhaba ek gıda ya geçiş yapmış anneler🌺
Bana bir gün içinde nasıl bir beslenme programı izlediginizi yazabilirmisiniz?
Mesela bebegimiz 7.30 kalktı sabah 8de ilk emme yada mama sonra mesela ne kadar süre sonra ek gıdasını veriyorsunuz? Ondan sonra ne kadar süre sonra tekrar emziriuor yada mama veriyorsunuz?