Demin bir post okudum görmeyen varsa tekrardan yazmak istedim . 5 yemek kaşıgı kadadutu 2 buçuk su bardağı su ile kaynatmış ve taneleriyle beraber yemiş ilk gün etkisini görmemiş 2. Gün sütü oluşmuş 1 hafta tekrarlamış 😇 denemekte fayda var 💁🏻♀️ Bende bilğilendirmek istedimmm