Normalde 25 günde bir adet oluyorum. Mart ayında bi düzensizlik oldu sadece 28 şubatta oldum sonrasında 24 martta oldum aralarında 18 gün var sonrasında düzeldi şimdi ise mayıs ayında hiç olmadım 39 gündür olmadım adet. 5 gün gecikti gösteriyor uygulama test yapsam çıkar mı acaba 🤷🏻♀️