Yasmnnn Merve9812 benim bebeğim 4 aylık oldu en güzel sünnet ettirme zamanıymış bence ben hiç bişey anlamadım hiç zorluk çekmedik ikimizde 👍
Asaf_11 Merve9812 ben evde yaptırdım ama bol pijama giydirdik o kadar havalar sıcak zibinla dursun dicem ama doktorumuz zıbın kullandirmadi bir süre .Ama kolay bı surec sadece 1 saat çok ağladı 1 haftada da iyileşti .
Poyris Merve9812 bence bunu hastaneye sorun. Biz bişey götürmedik. Direk eve geldik zaten çıkınca. Her hastanenin uygulaması farklı oluyor
Aaysenurrrrr birkizbirerkekannesii onu belirtmesi gerekir yoksa nasil öğrenicez hastanede değil de evde sünnet olduğunu 😅
Yarennnnnaltnbsk Yedek bez götürdüm sadece giderken de bol pijama giyindirmiştim zaten alırken çıplak alıp götürdüler getirdiklerinde bezini değiştirip üstünü giyindirip aldım