Reyhanasya Kızımla hafta sonu köye gitmiştik dün aniden gögüs kısmında ve kolun da böyle şeyler çıktı hemen gerin döndüm. duş aldırıp nemlendirdim bugün biraz daha hafifledi alerji mi yoksa karınca fln mı ısırmış başınıza böyle bi durum gelen var mı
Kuzusuannesi Reyhanasya canım aynısı benim bebegimde var su an da tam kol kıvrımının üst kısmında asi yerlerine doğru pütür pütür.. alwrjik bir bebek yavrum ama sanırım benimki de isilik sıcaktan oluyor.. alerji biraz daha farklı oluyor…
Syldzn1 Reyhanasya evet benim kızımda öyle olmuştu üstleri beyaz küçücük sivilce gibi bende isiliğe benzettim