YigtnAnnesi protein ağırlıklı besleniyor musunuz? Et, tavuk, yumurta.. bunlar gerçekten bebek için çok önemli besinler. Karbonhidrat ağırlıklı beslenirseniz yani makarna pilav ekmek gibi sütünüzün kalitesi çok düşer. Bir de sağlıklı yağlar kullanmanızı tavsiye ederim. Zeytinyağı, kaliteli tereyağı(margarin değil). Ceviz de çok güzel yağlandırıyor. Emzirme danışmanım bana bunları tavsiye etmişti. Sütünüzün büyük çoğunluğu ön sütten oluşuyorsa kilo alamıyor bebişler yani doyuyor ama kilo olmuyor. Çiş ile geri çıkıyor vücuttan.