fatos_ts61 Kızlar sezeryan doğum yapalı 30 gün oldu normalde doğumdan sonra kanamam çok az oldu hep lekelenme şeklinde 5 6 gündür oda olmuyordu ama 2 gündür regl gibi kanamam oluyor normal midir doktora gitmem gerekiyor mu
Caghannemine fatos_ts61 benimde öyleydi son anlarda daha çok çoğaldı 50 gün sürdü lohusa kanamam bu olabiliyomuş normal dediler
Bsrmrym fatos_ts61 ben de 32.gün regl olmuştum🙄 o şekilde 50 güne yakın sürmüştü bir türlü kesilmemişti