DevNsn bende şurada bekleyeyim 🥹 1 ay 20 gün oldu doğum yapalım 75 le girdim şuan 60 kiloyum ama göbeğim çok fazla dikkat çekiyor birde yap değil bildiğin sivri hamile göbeği gibi çok üzülüyorum sürekli 😢 inş iner nasıl kurtuluruz yardımcı olabilecek başına gelen varsa yardımcı olursa çok sevinirim ❤️ Dilan Polat güzellik merkezinde rasping var tek seans te görüyorum göbekler iniyor acaba kalıcı mı en kötü inmezse mecbur oraya gdiicem bilmiyorum bende çok bunaldım 😢 gören herkes neden inmedi hala falan diyor Sezeryan oldum ben ama alakası yok kardeşimde Sezeryan oldu 15 gün sonra göbeği dümdüz indi bir de ne zaman regl oldunuz ben hala olmadım 16 nisan doğum yaptım acaba ne zaman olurum 😢🙏