4.5 aylık kızım yaklaşık bir aydır gece 2 de uyanıp 5 e kadar geri uyumuyor.Bir ara 3 gün düzelmişti.5 de uyuduğu için de sabah uyumak istiyor en geç 8 de kaldırıyorum yorgunluktan ölmeme rağmen.40 ından beri gece gündüzü öğrensin diye ışığı bile açmam ama bunun sebebi ne olabilir ya.Gündüz de yarım saat 45 dk uyuyor en fazla.Atak dönemi bugün bitti gösteriyor fakat hiç sanmıyorum