34 haftalık prematüre doğan oğluşum var. Şuan 5 ay 1 günlük oldu. 1 aydır meme reddimiz vardı ayakta dolaşarak emziriyodum ama artık onuda istemiyor sağarak veriyodum ama emmediği için ve süt alerjisi olduğu için süt diyetide yapıyorum azalmaya başladı sütüm. Bugün üzülerek mamaya başlıycaz mecbur ve pregomin as kullan dedi doktorumuz. Okuduğuma göre aşırı şikayet var aptamil kullanlarda.
Yoğun bakımda evolvia kullanmışlardı oğluşuma ne yapacağımı şaşırdım.
Süt alerjisi olup da mama kullanan anneler yardımınıza ihtiyacım var 😞