Deletedmom3544 Kızlar bebeğim şuan azı diş çıkarma döneminde sıfır su sıfır yemek hicbirsey ağzına sürmüyo .kusma var zorlayınca yemek için ve çok çok ishal çoğaldı .Dr bunu verdi acildeki .araştırdım iştah açıcı,beslenme bozukluğu gibi yardımı varmış
Lulemom Deletedmom3544 biz kullanıyoruz ama iştah açıcı bi özelliği yok. Bebeğim kilo almayınca beslenme reddi başlayınca doktor verdi. Yani amaç vitaminsiz kalmasın diye. Multivitamin zaten. 4. Kutuya geçtik. Doktor yemek yemiyo diye vermiştir
Deletedmom3544 Lulemom teşekkür ederim.kizimda diş dolayısıyla yiyemiyo aç aslinda mama da bıraktık .o yüzden verdi demekki dr