Kızlar Benlm bebeğim 3 aylık ama maşallah uyumayı da çok seviyor. Benim sorunum gece. Ben emzirmek için alarmı kuruyorum çoğu zaman duymuyorum telefonu ve uyanmıyorum (Kendime her sabah çok kızıyorum ve vicdan azabı çekiyorum)
Yani bebeğim gece 12’de uyuyorsa bidaha sabaha karşı kalkıp emziriyorum. Ama şöyle bisey de var ben gece kalktığım zaman da emmiyor hiçbir şekilde ağzını açmıyor yada ben uyanmasam da oda ağlamıyor hiç ağlasa uyanırım. Gece yatmadan önce mama da veriyorum. Ama anlamıyorum bu çocuk acıkmıyor mu neden gece uyanmıyor emmek istemiyor. Ben ne olursa zorla uyandırmam mı gerekiyor? Gerçi onu da denedim öyle olunca da emmiyor. Kendi ne zaman isterse o zaman emiyor
Benim ne yapmam gerekiyor? Benim gibi olan var mı? 😔