Merhaba tatlım, Bebek sırt üstü yatmaz. Arada dinlenmesi için kontrol altında evet ama sen yan yatır tatlım. Benim oğlumada o aylar olmuştu. Zaten emziremiyordum mama veriyordum ağlamaktan sağdığım sütümde kesilmişti.
Ağzında mama birikiyordu, midesinden geri geliyordu fışkırarak her yediğinde ağız burun kusuyordu. Sonra doktora getirdik ultrasonla bakıldı reflü teşhisi konuldu. Reflü maması verdi doktor kusması ağzına süt gelmesi sabahına kesildi. Doktora götürüp kesinlikle ultrasonla baktırmalısın. Eğer reflüde yoksa kesinlikle reflü yatağında yatırın gece de yan yatmasına dikkat edin hafif yan bile yeterli olur. Doktor reflü yatagında yatırmadığımı sanmış kızmıstı. Yatırmıyorum sanmıştı. tabi demiştim. Ayrıca Yüz üstü sakın kontrolsüz yatırmayın. Çok geçmiş olsun. Ayrıca Bizim 5. 6. Aya dogru reflü mamasız normal mamaya dönüşümüz olmuştu. düzelmişti.