Arkadaşlar merhaba kızım 31 aylık bir hafta önce tuvalet eğitimine başladık fakat hastalığıda üstüne geldi şimdi kabız oldu doktora gittik yine çare olmadı sürekli ağlayıp kakam var diyo bezde bağlatmak istemiyor yemekte yemiyor ne yapacağımı şaşırdım lütfen tecrübeli anneler yardım edin ne yapmam lazım🙏🙏