Gizemlim 3 aylık genelde meme reddi yaşadım uykuları düzenliydi ama kızlar 4 ay 3 günlük oldu beşiğe koyuyorum çığlık çığlığa ağlıyo gece her saat uyanıyo gündüzleri uykusu bi saate indi üç aylıkken yine 2-3 saat uyuyordu böyle arada bi kasılmalar geliyo bi strese girdiği belli yani 4. Ay atağı kendini bariz belli ediyor ama ne kadar sürer orası bebeklerimize kalmış ben mümkün mertebe bolca temasla oluşturduğum düzeni bozmamaya çalışıyorum çok zor oluyo ama yeterki o iyi olsun zaten de anne bu demek değil midir 😉😇