Gulsahbulut Mrb ben 19 yaşındayım Diyarbakırlıyım 1 oğlum var 14 aylık genç anneleri bekliyorum diyarbakırlı
Yurdanur Gulsahbulut diyarbakırlı değilim ama tayinimiz oraya çıktı erganiye 15 gün sonra gidicem yeni evime nasipse bebeğim 2 aylık henüz..ergani nasıl bi ilçe zorlar mı bizi bebeğimle imkanları nasıl acaba biliyor musunuz
rzgarm2121 Gulsahbulut fazla diyarbakırlı yok galiba 😊💋❤️ bende merkezdeyim canm bağlarda benmde bir oğluşum var gecnip gidiyoruz 😁