10 aylık, 2-3 haftadır 5.00 civarı uyanıyoruz nadiren 6.00 ya da 6.30. Doğduğundan beri sanırım bir kez 7.15 de bir kez de 7.30 da uyandı. Ama çok yol kat ettik çok daha kötü zamanları vardı. 2-3 hafta sonra gece beslenmesini keseceğim inşallah daha iyi olur sonrası