Merhaba güzel anneler geçen hafta cumartesi diş tedavisine başladım iğne yaptılar. Normalde kızım günde 2_3 kez kaka yapardı çişi çok olurdu.kızım 7 buçuk aylık. Bir haftadır günde bir kez kala yapıyor çişide çok az neredeyse kuru alıyorum bezi. Dedim büyüdüğü için az yapıyor sanırım. Geçtiğimiz cumartesi yine randevum vardı dişçi de cuma akşam kız uyuduktan sonra süt sağayım dedim dişçi den gelince içiririm diye çok az sütüm çıktı kız emip öyle uyudu aradan 1 buçuk saat falan geçmişti ama o yüzden az geldi diye düşündüm. Ertesi gün dişçiye gittim yine kızı 12 de emzirdim saat 4 e kadar emziremedim sütü sağıp atmam lazımdı sağdım çok az süt çıktı 4 saatte 40 cc süt birikmiş iki memede bir haftadır kız geceleri çok uyanıyor gündüz hep emmek istiyordu atak haftası falan diye düşündüm meğer açmış kızım ☹️ dün gece yine o uyuduktan sonra sağayım dedim gündüz içiririm 2 saat geçti aradan ama 25 cc süt çıktı. Aptamil Kaşık mama aldım yemiyor pirinç unu aldım arı mama yemiyor ne yapmam lazım bilmiyorum formül mama kullananlar hangisini kullanıyorsunuz anne sütüne en yakın onlarmış belki onu içer. Ne yapacağımı şaşırdım hiç süt sıkıntısı çekmemiştim. Sütümü arttırmak için neler yapabilirim onlarıda yazarsanız sevinirim. Daha önce başına gelen oldumu dişçi sonrası sütü azalan