3 gündür burnu akıyor surum fizyolojik ile her dakika temizliyorum bugün hafif ateşi var ve öksürüğü başladı yaşadığım yerde hastane randevu özel doktor hiçbir şey yok sizce grip mi nezle mi ne olur acemi bir anneyim yardımcı olun ne yapayım evde öksürüğünü geçirmek için 😔