OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Gece 3den şimdiye kadar ağlıyor,saatlerce susmuyor.başka yerde böyle değil evde yalnız böyle.Allahım şı iki yaş sendromunu dibine kadar yaşıyorum.
210796 oglum 2 yas 8 aylik.3 yas sendromu daha beter😂daha kucukken susturmak kolaydi.birsekilde biseye dikkatoni cekiyordum.ama simdi mumkun degil.biraksam 1 saat durmadan bagirarak aglar
210796 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar ben psikoloji mezunuyum😂kitaplarda yazan hicbis3y gercek hayatda ise yaramiyir malesef.bende sabrli olayim birakayim diyorim.birakiyorim daha fazla ciglik atarak agliyor susmuyor.gidiyorim yanina sariliyorum kucagima aliyorum bunlarada izin vermezse en dikkatini cekecek bir konuda konusmaya basliyorim birsekilde susturuyorum
Merakliannecik Ben kendi kendime şarkı söylüyorum valla o ağlayınca, sakinleşmek adına. Zaten çözdü artık beni. Ağladığı zaman izin veriyorum bas bas bağırıyor sonra susuyor. Asla yüzüne bakmıyorum yok sayıyorum. Sustuğu anda öpücüklere boğuyorum.