Kızımla bugün 4. Günümüz olacak ama en büyük sorun meme ucu yaralarım okadar acıyoki emzirirken birşeylef ısırıyorum hissettirmemeye çalışıyorum ama mahvoldum emzirmeye korkuyorum artık bir yandanda yeterli beslenemes diye korkuyorum . Kalkan gümüş kapak lansino krem kullandım ama bana mısın demedi . Sarı kantaron yağı dediler aldım ona başladım ama yıkayarak tabiki ve bir krem daha söyledi doktor onuda kullanıyorum herşeyi yapıyorum ama hala çok kötü … var mı çaresini bulan yoksada en azından geçmesi ne kadar sürüyo meme bu hassasiyete nekadar sürede alışıyo