Sedaaksyy ben de çok eğlenilecek bir taraf göremedim, eleştirenlere kızıyorsunuz ama insanlar yorumlarında haklı bence. Böyle bir post açmanın amacı ne olabilir ki tuhaf yani, eğlenmeye diyorsunuz da diyelim ki biri 5 diyecek biri 10 diyecek bitti gitti nesine eğlenilecek, garip.