Cyn Merhabalar. Bebeğimi emziriyorum ve sütümü sağıp buzluğa da atıyorum. Buzlukta yer kalmamaya başladı. Onları vereyim bebeğime desem yine göğüsümde süt birikicek ve yine sağmak durumunda kalıcam yai mantıksız bişi olcak. Süt kardeşi muhabbetine başkasına vermek olmazmış. Benim bebeğim kız.bi kız bebeğe versem de olur bence bilemedim. Sizce ne yapmalyım. Çevremde öyle biri de yok zaten 🤔🤔🤔
Sedaaksyy Cyn bencede mutlaka birine bağışlayın hayatında bir damla bile anne sütü alamamış bebekler var şahsen ben kendim öyleyim, evlatlık alinmisim doğar doğmaz , çocuk esirgeme kurumlarına vs sorsanız bir sürü bebek vardır orada ♥️
Yagmur-Hafsa Cyn bunun kız bebekle bir alakası yok Evet çok güzel naif bir düşünce ama ömğr boyu takip edebileceğiniz bir bebeğe verebilirsiniz sütünüzü çünkü sadece sütünüzü emwn değil ondan sonra doğacak olan bebekler de sizin bebeğinizin kardeşi oluyor eskiden araplarda kimliğe süt anne ismi de yazılırdı ki şayet ilerde böyle bi karışıklık olmasın diye çok iyi araştırın bu konuyu öyle karar verin
deniiiza Cyn benim de oyle. Maalesrf tarihi geçenler poset poset çöpe gitti. Ben de facede bir forumdan süt arayan kanserli bir hasta buldum ona verdim. Simdi her hafta düzenli sagip vermeye devam ediyorum
Minnakkayram Cyn kız bebege versenız bıle anneden somra baska bı cocuk dogdugunda dıyelım kı erkek onunla da sut kardrsı oluyomus sanıırm bunu duyduktan sonra ben cok uzak bakar oldum bu duuruma
Mihriballimm Kzi bebeğe verirseniz hiç bişey olmaz ne olucak ☺️ bence ihtiyaç sahibi birine verin çok sevap yada icirin bol bol
Dilanzh Niye ozellikle kiz bebek onu anlayamadim:) ihtiyaci olanlar olabiliyor oyle birilerine denk gelseniz ne guzel dua almis olurdunuz anne sutu benzeri olmayan bir nimet🙏
Cyn Dilanzh süt kardeş muhabbetine olmazmış. İlerde tanışır ederler evlenirler ve bilemeyiz mantığı ile. Bende vermek istiyorum birilerine ama dediğim gibi çevremde öyle birileri yok. Hangi platformda bulabilirm onu da bilmiyorumm
Sedaaksyy Cyn geçen gün kadınlar kulübünde gordum kadınlar anne sütü satıyor şok oldm ya , Allah sana böyle güzel birşey bahsetmiş satmak ne ya sinir oldum o kadar ihtiyacı olan varken , birde yazmışlar bulundukları ili fiyatı vs