Beni yanlış anlamayın, zaten telaşlı ve üzgün bir anneyi daha da üzmek değil niyetim. Bebeğinizi neden yatağınızda yatırıyorsunuz? Burada görüyorum sürekli, kendi beşiğinde değil de, yatağında yatırdığı için düşen bebeklerle dolu buralar. Yani hem beşiğinde daha rahat uyur, hem de daha güvenli olur. Umarım tekrarı yaşanmaz. Çok geçmiş olsun.