Kızlar bebeğim 13 aylık gece uykusundan uyandı bir anda ateşi çıktı bugün dışarı çıkmıştık ondan mı oldu acaba.. Calpol verdim düştü ama şimdi yine yükselcek gibi ateşi birde ayakları çok sıcak neden böyle oldu ki şuan 37 normal ama ayakları yanıyo resmen