7 aylık bir kızım var, ek gıdaya geçtiğimizden beri su içirmeye çalışıyorum. Elimde lansinoh yavaş akım biberon var onunla içirmeye çalışıyorum ancak boğulacak gibi oluyor. Çay kaşığıyla veriyorum hep akıyor. Alıştırma bardakları gerçekten işe yarıyor mu almalı mıyım sizce???