Blge1 Merhabalar bu ay bebeğimin rota aşısı var hemşire zorunlu değil ama yaptırırsaniz iyi olur dedi alıp yaptıracağız nasıl birşey sizler yaptırdınızmı yan etkisi ateş vs oldumu kaç doz yapılıyor
Linailkay Blge1 en önemli aşılardan biri roto bulaşıcı bi hastalık ve ölümcül alla korusun 2 doz yaptırdım ağızdan veriyoslar iğne değil
MerveAA Blge1 kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ediyorum fiyatı maalesef yüksek ama yaptırılması gereken aşılardan biridir. Heleki şu sıralar rotavirüsü salgını varken yaptırmalısınız.
a010101 Blge1 2 doz yapılıyor ben evde alıp kendim uyguladım bir yan etki olmadı ishal ateş vs gibi normal yaşantımıza devam ettik rotavirus olurda ilerde çok hasta olacağına dedim yaptrymda bari az belirtilerle atlatalım dedim
Sinemisssss Çok önemli bir aşı ,2 doz ağızdan oluyor biz de ateş yapmadı aşıdan 30 dk öncesi beslenMesin demişti doktor
Cgl123 Blge1 Maddi durumumuz hiç yoktu o zamanlar yaptıramamıştım keşke yaptırsaydım diye çok üzüldüm sonradan 😢 Geçmiş olmasa şuan gider hemen yaptırırım
MerveAA İlk dozunu 400 aldım sonra zam gelmiş 2. Dozunu 490 TL almıştım. Alacağınız tanıdık eczane varsa zam gelecekse ayırtma yaptırın 2.dozu için ben yapmadım pişman oldum açıkcası