Mamamiaaa benim oglumda 24 aylik ikili tek cümleleri baba yok, baba gitti. Onun dışında tekli bikac kelimesi var, ve yeni yeni dediklerimi tekrar etmeye başladı. Yavaş yavaş konuşmaya başlar. Soyledigim herseyi anlıyor. Bende eskiden otizmden şüphelenip doktora götürmüştum. Doktor otizm değil dedi, bikac belirtisi vardi ki nezaman doktora gittik ve rahatladım belirtiler de kesildi. Cocugunuz gayet normal içiniz rahat olsun. :)