Mamamiaaa bahsettikleriniz gayet güzel şeyler, otizm belirtisi göremedim, benim oğlum da fazla konuşmaz mühim olan derdini anlatabilmesi bir şekilde vücut diliyle de olsa, benimki de 2 yaşında epilepsi nedeniyle düzenli nöroloji takibinde. Otizm değil.