bilgibulutu minnakleblebi merhaba cnm kullanıyorum 1 ay olmak üzere neredeyse, cok hafif oglum 20 aylık 17 kg ve cok memnunum rahatca sürülebiliyor ,katlaması mıhtesem kolay ayrıca çekçekli olması bi harika😊
minnakleblebi bilgibulutu aldımmmmm geldi bile düüünnnn gerçekten çok beğendim bendeee yeşil rengini aldımmm 😍😍😍 soran herkese de tavsiye ederim henüz kullanmadım ama baya kullanışlı bişeye benziyor.
Selimselim bilgibulutu Gönderinin üzerinden çok zaman geçmiş ama sormadan edemeyeceğim bebeğinizi nasıl besliyordunuz acaba 20 aylıkken 17 kg demişsiniz. Benim bebeğim 10.65 kilo. Yaptığınız özel bir şeyler var mıydı
Tugce2391 Bnde dolap uygulamasından aldım 450liraya daha kullanmadım ama çok kullanışlı görünüyor mama papas diye bir marka