a010101 Didarinannesi 4.5 aylıken başladık biz kendisi istekli ise size kalmış biz meyve suyu vererek başladık meyve filesinde sonra sebze ye geçtim
deniz_063 Didarinannesi bence çok erken 5 ayın ortalarını bekle hatta niye rahatını bozuyosunki senin yerinde olsam asla vermezdim hem bağırsaklarınıda yorar. bende cok hevesliydim keske 6.ayı bekleseydim dedim salak gibi her şeyi denettirdim erken atıldık😂😂
MySunny Didarinannesi desteksiz tek başına oturabiliyorsa,ek gıdaya hazır demektir.Desteksiz oturabiliyormu??? Hiç sanmıyorum 🤷♀️
Hamza16 Didarinannesi bnm araştırmalarıma göre 6.aydan önce çogu doktor önermiyor ama mesela sadece mama tüketen bebeklere bazı doktorlar 5.ayda başlayablrsn tadımlara diyor
guzelbirgun “Sizce” diye sorduğunuz için söylüyorum, bence erken, şu anda bağırsağına giden her şey hayatını etkileyecek, alerjiler bağışıklık vs. Ben 6 aydan önce başlamayın derim
Veragillerden MySunny Özel durumu olan çocuklar ne yapsın peki? Ek gıdaya geçmek için destekli mi otursun? Destekli oturması imkansız olan çocuklar var. Desteksiz oturma tek başına kriter değildir ek gıdaya geçmek için. Ha bu arada tabii ki dört aylık başlamak yanlış.
MySunny Veragillerden özel çocuklar veya özel olmayan çocuklar diye birşey yok, sonuç olarak hepsine 6.aydan itibaren başlayın diye bas bas bağırıyorlar.ben desteksiz oturamayacağını bildiğim için öyle yazdım.konuyu özel çocuklar deyip,saptırıp çarpıtmayın.çok mu akıllısınız siz ?
ayseeeasln21 Didarinannesi canım bence biraz daha bekle en azından 5,5 aylık olana kadar falan çünkü baya erken bence . Biz 5,5 aylıkken başlamıştık yemeklere çok ilgisi olduğu için