Bebek321 inan desteklik bir durum yok,bunu oyun olarak yapıyor, bir kaç denemeden aonra ciddiyetinizi anlayınca yatacaktır.daha bugün bile konuştum ettim geri yatmadı yatağına.Birkaç kez öptüm bol bol sora da yatağına ben yatırdım,aldı tavşanını uyudu.Öncesinde beşikte ayaktaydı yani.yani koyar koymaz uyumak istemiyorlar,biraz beşikte de vakit geçirmek istiyorlar.Bizler için zor bi durum,özellikle o uyuyunca evde yapılacak işler varsa beklemesi zaman alıyor ama şimdilik başka yapışabilecek birşey hok.