emircinarinannesi bizimkide bir hafta önce aynı öyle oldu, birden fışkırarak bir kustu gece sonra burnu tıkandı gözler akıyor burun akıyor, acile gittik grip olcak dedi bol bol emzir dedi, sonra gece ateşi çıktı öksürmeye başladı Pazartesi kendi doktorumuza gittik kan tahlili yapıldı enfeksiyon cıktı kanında, Klamer antibiyotik kullanıyoruz sürekli fizyolojik serum sıkıp burnunu günde 3 kere çekiyorum, bence sizde kendi doktorunuza götürün, başta hafif bişey gibiydi ama bizimkide birden ilerledi