Babyyy42 Eşim şehir dışında çalışıyor byramda gelecek ama ben o zmna adetli olucam ne yapsam gecikir acaba veya önce olmam için ne yapabilirim haliyle adet olunca ilişki olamayack🥲 fazla durmayacak tekrar gidecek
Zeliff Babyyy42 bir ilaç vardı sanırım arkadaşım tatile gittiğinde kullanıyordu. İsmini bilmiyorum ama eczaneye sorsanız söyler sanırım. Bana kalırsa da hiç düzenini bozma kendi gününde olsun
tatlismelegim Bi ilaç var diye biliyorum ismini hatırlayamadığım ama vücudun dengesini bozuyomuş sanırım
prensesannesiiiiiiiii Geciktirici ilaç var ben bi kere kullanmıştım yılda bi kere iki kere anca kullanılıyor diye hatırlıyorum hergün içmen gerekiyor içmediğim gün olmuştum düzensizlikte yapmadı
Beriss Doğum kontrol habini 3 4 gün için ve sonrasında bırakın bi kac gun sonra adet olursunuz zaten ben oule yöntem bulmuştum kendimce doğum kontrol habinin emziren ler için olanı da var sanırım
Aselduru123 Benimde eşim asker bayramda gelecek bayramdan önceki sok adetimde doğum kontrol hapı başlıcam bıraktığın güne kadar zaten adet olmuyorsun hani korunmuşta olursun aynı zamanlı