Zeynepbahar91 Deletedmom3544 kaç ayliksa ayına uygun mu hareket ediyor onu gozlemleyeceklerdir. Merak etmeyin. İşte başını tutuyor mu sese tepkisi var mı…
BarlasMomm Deletedmom3544 once fiziki muayene ediyor vucudunun her yerine bakiyor. Daha sonra duruma gore bazi gerekli testler istiyor
Deletedmom3544 Zeynepbahar91 inşallah iki üç gündür acildeyiz zaten . ishal kusma yemek reddi su reddi yaşıyoruz korktum salgın mi diye şükür değilmiş .ama çocuğu delik deşik ettiler kan tahlili için
Zeynepbahar91 Deletedmom3544 ultrason falan çekildimi? Kızımda öyle olmuştu bağırsakları dugumlenmis meğer.
ahkalbimm Deletedmom3544 biz yakın zamanda gittik. Normal her yerine baktı oğlumun dizine falan vurdu normal kontrol gibi oldu. Bizden mr ve kan tahlili istedi. Mr sonucunu bekleyecez dedi. Yeni çekildik allahın izniyle cuma günü tekrar gidecez
ahkalbimm Deletedmom3544 sol tarafını baskın kullanıyor diye. Sağ tarafını çok az kullanıyor. Çok teşekkür ederim inşallah sizin kızınızın da önemli birşeyi yokturdur. Benim ki de 20 aylık
Rika Deletedmom3544 huzursuzluk surekli aglama ile giitik uyumuyordu alerji testi yapildi bizde kanli kaka falan cok sonradan oldu
ahkalbimm Deletedmom3544 rabbim yardımcınız olsun inşallah birşey çıkmaz kolayca atlatırsınız kontrol aşamasını da. Kızınız korkmasın zor bir kontrol değil yani. Tedavisini olurda rahat bir uyku çeker yavrucak
Aysin3838 Deletedmom3544 uyutup film çekiyorlar eğer doktor isterse uyumazsada ona göre uyutup çekiyorlar .
Deletedmom3544 Aysin3838 kontrol kısmı biraz zor geçecek galiba .muayene sırasında bacaklarına göz temasına falan bakıyormuş galiba inşallah yarını hayırlısıyla atlatirim
Aleynablt Deletedmom3544 Canım uyku ilacı verip bebeği uyutuyorlar biz nöbet geçirdik gittik ve öyle yaptılar bebeğime