Kurban olayım bir çaresi yokmu bunun. Gündüz sknti yok gece olunca basliyor gözler kapalı bir sağa dönüyor bir sola dönüyor ayaklarını kaldırıp kaldırıp vuruyor ne yapacağımı şaşırdım. Alıyorum uykusu derinlessin diye sallıyorum yok yine aynı. Bir şeyi mi var bir yerimi ağrıyor acaba . Şaştım kaldım.