Arkadaşlar benim bebeğim 20 aylık, hala hiç bir kelime dahi söylemiyor. Normal mi?
Sizce nasıl teşvik edebilirim? Daha önce çevremde hiç bebek olmamıştı. Kimsemde yok. Ne yapmam gerektiğini çok bilemiyorum. Her şeyi bebeğimle öğreniyorum. Yardımcı olursanız sevinirim