Zumraderya benim bebeğim de çok hassas yeni doğduğu dönemde fark etmeden acı yedim ve sütümden bebeğime geçmiş :( o da pişik oldu ve mantara çevirdi dr.umuz bir ilaç verdi onu suya 20-30 damla damlatıp poposunu o suyla yıkadım bir de organik mantar kremi verdi onu da sürdüm çok şükür geçti bir de evdeyseniz ıslak mendil kullanmayın poposunu yıkayıp kurulayın sürekli