Nsimge Merhaba, Aydın merkezde belediyenin o tarafta yer alan Esilya güzellik merkezi vardı?Oraya giden ve hala Dilek hanım ile etkileşimi olan birilerine ihtiyacım var.Yardımcı olabilir misiniz?