larapinar Cam açıkken işe yarar mı ve işe yaraması için baş ucunda mı olması gerekiyor? Anne yanı beşiğinin baş ucu kapalı mesela baş ucuna koyma ihtimalide yok🤔
benimhalaumudumvar larapinar cam açıkken fazla ise yaramiyor.Yere koyabilirsiniz odayi daha cabuk ferahlatiyor.En az 2 saat acik olunca tuz kokusunu sizde duyarsiniz o zaman etkili oluyor.Kışın 3 saat falan yakiyodum ben malum cam pencere sınırlı açabildiğimiz icin .
pieceoflife larapinar cam açıkken pek sanmıyorum işe yarayacağını. Yaz geldi bizim de odanın kapısı açık duruyor eskisi gibi tuz kokusu pek yok. Sabaha kadar açık duruyor ama az geliyor kokusu. Kışın kapı kapalı odanın içinde hissediyordum o tuzu.
benimhalaumudumvar Prensannesiyimm astıma bronsite iyi geliyor.Odadaki havayi temizliyor .Rahat uyumayi sağlıyor.Bebegimin burnu tikanmiyodu fazla.
benimhalaumudumvar Prensannesiyimm 3 4 sene once aldim ben 30 lira filan oyle bir seydi parasi.Simdi ne kadar olmustur bilmiyorum da ben faydasini görüyorum.Dedigim gibi kışın bebegimin burnu fazla tikanmadi petekler kurutuyor odanin havasını.Odayi da ferahlatiyor.