mislinabebek Bebeğim’in bacağında çıkan bu şeyleri isilik sandım ama uyuzmu acaba? daha 4 aylık ama sanki ayakalrını birbirine sürttürüp orayı kaşımaya çalısıyor ağlıyor🥺 isilik mi uyuzmu anlayamadım 🥺
Elifatlas mislinabebek vücudunun başka bölgelerinde var mı? El ayak ağız hastalığına benzıyr ama suan da salgın var
fn2827 mislinabebek el ayak hastalığı da olabilir. Belki alarji de olmuştur bişey dokunmuştur belki. İsiliğe benzemiyor
fn2827 mislinabebek el ayak hastalığı el ayak yüz ve ağızın içinde olur zaten. Benim büyük kızım geçirmişti ilk önce ellerinde başladı bu şekilde sonra diğer yerlerine sıçradı.bence i doktora götür fazla ilerlemeden
bombacimulayim Uyuz her zaman tüm vücutta olmaz. Benim kızımda ayak tabanlarında başlamıştı . Sonra diz kapaklarına sıçradı . Neyseki tüm vücuda yayılmadan hallettik. Büyüteçle bakan bir cildiye uzmanına götürün çünkü foto net değil ama biraz benziyor uyuza
umutsuzanne_34 Bebegim şuan uyuz 8 aydır yaşıyoruz bizde de var ilk önce ellerinde sonra ayaklarında yavaş yavaş ilerledi