Konyadayım 4 aylık bebem var Zeynel e gidiyoduk kontrole 500 TL idi neyse bi şekilde götürüyorduk doktor iyi olunca yarın 4. Ay kontrolü için bi sordum 750 lira olmuş vazgeçtim o yüzden devlet hastanesine veya tıp fakültesine götürcem artık. Konya’da bildiğiniz bi çocuk doktoru varsa devlette veya Selçuk tıp fakültesinde tavsiyelerinizi alırım