Kızlar merhaba, benim 3 ay 20 günlük bebeğim var . 3 ay aşısında ebemiz ağızda cok az pamukçuk olustuğunu söyledi karbonatla silmemi istedi, nasıl silindiğini sormayı unuttum. Bana biri anlatabilir mi ? Bide pamukçuk cocuklafa ne gibi zararları oluyor yada belirtileri nedir benim aşırı kolik bir bebeğim var acaba pamukçuk da sancı yapıyor mudur