Denotemo Zeynepmuhammed süt alerjisindw en iyi mama neocate biz onu kullanıyoruz, pregomin as var ama sizin dediğinizi hiç duymadım
Ozge_AyazEfee Hacer_48 hayır tabi ki. Sadece anne sütü alıyorsa bebek, annenin diyet yapması yeterli. Ama mama da alıyorsa bebek o zaman diyet mamaya geçilmeli
Denotemo Hacer_48 yok değil ama benim kıZım 2 aylıkken memeyi reddetmeye başladk o arada alerjiyi öğrendik falam derken bir ay diyet yaptım geceleri emzirdim gündüzleei hep uğraşıyorsum en sonunda bırakınca öecburen mamaya başladık
Zeynepmuhammed Ozge_AyazEfee bizim ki sadece anne sütü alıyordu mama kullanmıyorduk ama doktor mama verdi
Ygz Zeynepmuhammed o zaman mama vermenize gerek yok ki. Siz diyet yapcaksınız. Biz öyle yaptık ki zaten sütüm yetmedgi zamanlarda mamayıda kabul etmedi hic