Canım merhaba yani ; sadece mama ile beslemeyiniz takviye olarak veriniz , beslenmenin bir parcasi olarak kullanınız.. . Demek istiyor örn 0 , 6 aylık olsaydı şayet anne sütü varsa anne sütüne takviye , 6, 12 aylik işe ek gıdaya takviye , daha büyük ise de beslenmesinin bir parçası olarak veriniz yani..⚘😍👍🏻